کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیکون و رابط کاربری جدید در گوگل مپس به مناسبت 15 سالگی

به گزارش سافت گذر، در پست وبلاگی امروز، گوگل تولد 15 سالگی نرم‌افزار مسیریابی خود موسوم به گوگل مپس را با آیکون و رابط کاربری جدید جشن گرفت.

گوگل گوگل مپس نرم‌افزار مسیریابی گوگل اپلیکیشن مسیریابی گوگل Google Maps

گوگل مپس در سال 2005 یعنی پیش از تولید اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت. هنگامی که اندروید عرضه شد، یکی از نقاط قوت آن ارائه اپلیکیشن مسیریابی رایگان در زمانی بود که شرکت‌هایی مانند TomTom، Garmin و اپراتورهای آمریکایی برنامه‌های مشابه را با هزینه‌های مختلف به دست کاربران می رساندند. ویدیویی که می‌بینید، نشان‌دهنده تغییرات آیکون گوگل مپس در گذر زمان می‌باشد.

در کنار آیکون جدید، رابط کاربری برنامه نیز دچار تغییرات گسترده‌ای خواهد شد بنابراین دیگر خبری از منوی همبرگری شکل (سه خط روی هم) در این اپلیکیشن نخواهد بود و به جای آن دو تب در پایین نرم‌افزار دیده خواهد شد که در هر کدام از آنها موارد زیر وجود خواهد داشت:

•    پیدا کردن (Explore): از این قسمت می‌توان با توجه به پیشنهادات مخصوص به هر فرد، مکان‌های مختلف را پیدا کرد. ضمناً، از اینجا می‌توان به دنبال رستوران‌ها و نظرات مختلف در مورد آنها گشت.

•    رفت و آمد (Commute): از این قسمت می‌توان بهترین مسیر برای رفتن به خانه یا محل کار را با ماشین، پیاده یا حمل‌ونقل عمومی پیدا کرد.

•    ذخیره شده (Saved): از این قسمت می‌توان موارد ذخیره شده، برنامه‌ریزی شده و رزرو شده را مشاهده کرد. به علاوه، امکان اشتراک‌گذاری پیشنهادات در مورد مکان‌های مختلف با دوستان نیز وجود خواهد داشت.

•    مشارکت (Contribute): در این قسمت امکان ارائه نظرات در مورد مکان‌های مختلف، جزئیات درباره آدرس آنها و اضافه کردن مکان‌هایی که در نقشه وجود ندارد، فراهم است.

•    بروزرسانی‌ها (Updates): در این قسمت مکان‌های پر بازدید را مشاهده کرده و به شما کمک می‌شود تا جاهای نزدیک به خود را ببینید و صاحبان مکان‌های مختلف پاسخ شما به سؤالات را ارائه دهند.

گوگل گوگل مپس نرم‌افزار مسیریابی گوگل اپلیکیشن مسیریابی گوگل Google Maps

ویژگی‌های مربوط به حمل‌ونقل نیز بروز شده‌اند تا علاوه بر اینکه بتوان زمان رسیدن وسایل مختلف و اوقات شلوغ را مشاهده کرد، گوگل مپس مزایای سفر با حمل‌ونقل عمومی را به شما ارائه کند.

رانندگان بین شهری حالا این امکان را دارند تا دمای مقصد را پیش از سفر ببینند و بتوانند در مورد پوشیدن لباس مناسب تصمیم‌گیری کنند. به علاوه، می‌توان مشاهده کرد که آیا وسایل حمل‌ونقل عمومی مختلف امکان سوار کردن افراد دارای محدودیت‌های حرکتی را دارند یا خیر.

برای برخی از کشورهای خاص، قسمت مخصوص بانوان که اطلاعاتی در مورد حمل‌ونقل عمومی ارائه می‌دهند نیز تعبیه شده است. همچنین، یک گزینه جدید به نام امنیت (Security) هم وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد ببینید در کجاها دوربین کار گذاشته شده و گاردهای حفاظتی از آنجا مراقبت می‌کنند.

گوگل گوگل مپس نرم‌افزار مسیریابی گوگل اپلیکیشن مسیریابی گوگل Google Maps

در نهایت، مسافران ژاپنی می‌توانند مسیر خود را با توجه به تعداد واگن‌های یک وسیله حمل‌ونقل عمومی برگزینند تا مطمئن شوند جا برای نشستن وجود دارد.

گوگل در تلاش است تا امکان استفاده از مسیریابی به صورت زنده (Live View) و ویژگی‌های آن را در ماه‌های آینده گسترش دهد.

گوگل گوگل مپس نرم‌افزار مسیریابی گوگل اپلیکیشن مسیریابی گوگل Google Maps

شما می‌توانید گوگل مپس مخصوص اندروید و iOS را همین الآن آپدیت کنید ولی توجه داشته باشید که ممکن است همه تغییراتی که گفتیم در این بروزرسانی وجود نداشته باشند بنابراین این قابلیت‌ها شاید از طریق آپدیت‌های سروری به دستتان برسند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46267 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/18 تعداد مشاهده: 2524
سافت گذر